BACK OFFICE
Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym.
Obsługa: e-maili, czatów, korespondencji tradycyjnej pozornie łatwa w realizacji i w większości działająca na gotowych skryptach staje się wyzwaniem w kontekście skrócenia czasu realizacji oraz efektywności agentów. Wszystko to ostatecznie daje przewagę modelu outsourcingu nad rozwiązaniami in-house. Dlaczego tak się dzieje?
Optymalizacja
Dysponujemy rozwiązaniami informatycznymi oraz organizacyjnymi pozwalającymi możliwie jak najbardziej zmniejszyć czas realizacji poszczególnych spraw przy zachowaniu najwyższej jakości ich realizacji. Wszystkie te działania pozwalają jednocześnie na osiągnięcie wysokiego poziomu efektywności agentów. Te elementy sprawiają, że nasze usługi back office są na wielu płaszczyznach lepsze od rozwiązań in-house. Co być może najważniejsze, analizujemy i optymalizujemy procesy. Znajdujemy w ich procedowaniu elementy, które można usprawnić i robimy to wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie we współpracy z naszymi partnerami. To niezwykle istotny element wsparcia dla działań back office.
Wysoka jakość
Wszystkie działania racjonalizatorskie byłyby bezcelowe przy niskiej jakości świadczonych usług. Dbamy o to, żeby przy wysokiej produktywności i efektywności zachować najwyższą jakość. To wszystko dzięki cyklicznym coachingom, treningom oraz testom z wiedzy merytorycznej. Ponadto, czuwamy nad tym, aby agenci posiadali wsparcie merytoryczne doświadczonych liderów przez cały czas. Pozwala to w sposób istotny poprawić procedowanie trudnych i skomplikowanych spraw.