Sprzedaż

UTRZYMANIE KLIENTA

Przyczyną niepowodzeń w sprzedaży nie jest zły produkt, lecz zły sprzedawca.

Telefoniczna sprzedaż w dobie coraz bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących właśnie tej formy sprzedaży, staje się trudniejsza. Wyzwanie to jednak stwarza możliwości w postaci usprawnienia procesów sprzedażowych przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednich wskaźników konwersji. To z kolei z punktu widzenia klienta przynosi dodatkowe korzyści.

Różnorodność

Nasz doświadczony zespół sprzedażowy jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu. Począwszy od sprzedaży produktów z branży energetycznej, przez ubezpieczenia po usługi prawnicze. Zawsze podejmujemy rękawice, gdyż wychodzimy z założenia, że nie ma złych produktów. Sprzedaż czy też pozyskanie leada łączy się ściśle z obsługą klienta – również należy mieć niezwykle indywidualne podejście do odbiorcy w odniesieniu do całej grupy docelowej. To w połączeniu z technikami sprzedażowymi, perfekcyjnym skryptem oraz umiejętnościami negocjacyjnymi pozwala na sprzedaż w zasadzie dowolnego produktu lub usługi.

Szybkość

Wielokrotnie przekonaliśmy się jak ważna w sprzedaży jest szybkość reakcji, dotyczy to zarówno ponownego kontaktu z klientem czy chociażby wysyłki dokumentacji w wersji elektronicznej do wglądu klienta. Wypracowaliśmy własne mechanizmy pozwalające zmniejszyć ten czas do minimum utrzymując klienta w ciągłym stanie zainteresowania. Zwykłe procedury sprzedażowej obsługi klienta tutaj nie wystarczą. Posiadamy narzędzia IT dzięki, którym gorące leady przekazywane są natychmiast do wewnętrznych komórek organizacyjnych klienta, dzięki czemu  wewnętrzny dział sprzedaży może niemal natychmiast skontaktować się z odbiorcą. Dodatkowo, systemy telekomunikacyjne, z których korzystamy umożliwiają wysyłkę SMS'ów, e-maili w trakcie rozmowy przy jednoczesnej możliwości (w przypadku połączenia wideo) wyświetlaniu klientowi np. wzoru umowy tak aby od razu mógł on podjąć decyzję.